Busstider är vår grej...

Haha, då var det dax att gå å sova igen! idag har jag varit i stallet, jag och min kära häst var påväg att hoppa rakt in i en bil=S men men sådant händer! Sedan tog jag bussen till älsklingen! Massa mys på det<3 Vi åt god mat och åt glass=P sedan så lekte han lite doktor där ett tag, det är mina händer=p
Haha sedan så ska vi ju inte nämna hur vår dag slutade=P Snäll som fredrik är så skjutsade han mig till bussen, var på håret att jag höll på att missa den, med tanke på att vi trodde den gick 21.15 men när vi kollade tabellen då klockan var 20.46 visade de sig att bussen gick 20.40 från Delsbo... haha vi är bäst vi=P oops, jag kunde visst inte låta bli att nämna det=P haha


Men nu ska jag lägga mig i min säng och vila ut tills i morn då det är dax för dagis igen!

tack för en underbar helg älskling<3 Älskar dig så sjukt mkt<3

Sov gott, Pusssss/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0