Underbara dagar!

Både igår och idag har varit två underbara dagar... igår eftermiddag flyttade jag,Bea, Lena, Bengt och Mathias Utina och Luna till Fönebo! Väldigt varmt, såg ut som om utina hade duschat när hon klev ur transporten. Där vart det tacos och årets första dopp! Underbart! Sen åkte jag lena och Bengt hem.

Älsklings Utina framme i Fönebo=p

Idag så vart det lite sovmorgon. Vid tolv halv ett tog jag med mig familjen till Fönebo, plockade upp Älskipälski på vägen(; Väl framme tvätta jag utinas sår och pyssla om damerna lite. Sen badade jag jesper och Gustav. Sen åkte vi hem. Stannade hos Älsklingen. Massa mys<3 först åkte vi med hans pappa till Bjuråker. Sedan var vi och oskar  ner och badade. Skönt!  Åkte med Fredrik hem och här sitter jag och laddar för att vara barnvakt i morgon(:
Och så saknar jag min  Älskling<3

Ha de bäst!

Pussss/Amanda

Älskar min G<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0