1 poäng hur gick de till?

Här sitter jag och inser att jag är inne på sista dagen på mitt pillerknarkande! Sen så slipper jag komma ihåg tabletter hit och dit. Skönt! Och ÄNTLIGEN så börjar Amanda Wiklund bli fit for fight igen! Inga kryckor, hälsenan börjar bli helt bra, såret på benet börjar läka, ingen feber, inge förkyld typ jag allt börjar falla på plats! Men ist så har ju min prinsessa dragit på sig en hälta=( Hon måste bli frisk snart! För snart kommer sommarlovet och de är typ planerat att vi drar mot fönebo! Men de går ju inte med en halt häst...så nu hoppas vi på de bästa!

Idag så var de sista dagen i skolan för denna vecka... nu äre ju inte långt kvar till ett 10 veckor långt och efterlängtat sommarlov! SKÖNT!
Idag så fick vi reda på provresultatet på BKF provet... det kändes ju inte så jätte bra för mig när jag skrev de=S Men de visade sig att de visst gick bra mkt bättre! 1 poäng från FULL POTT!! Hur gick det till????? Haha ingen vet! Men som vanligt så ska Älsklingen vara värst=P men jag är SUPERNÖJD ändå! =D
Efter skolan så vart det stallet och mys med Utina! Borstade lite och var ute och käkade gräs! Mumsigt värre tyckte Utina!
Sen var jag lite social med folket!
Nu sitter jag här utan min älskling som är och dömmer fotboll! Men i morn så får jag förmodligen träffa honom! Saknar han ju<3

Men nu ska jag städa lite på rummet och sen blire nog lite mys framför en film!

Ha de bäst!

Pussssar / Amanda

Älskar min G<3

Kommentarer
Postat av: Gustav "Älsklingen" NIlsson

Är man snygg eller vad:P hahaha Och är man bäst eller är man bäst:P <3<3 Älskar dig<3

2009-05-11 @ 20:07:24
URL: http://haringenblogg.krusänga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0