7 underbara månader!<3

Idag är de söndag... Inte vilken söndag som helst=p Jag och min Älskling har idag varit tillsammans i 7 månader! 7 månader? Vart tar tiden vägen? Tiden går fort när man har roligt!(: Jag älskar dig Gustav nu och föralltid<3

I helgen har jag umgåts med mina underbara vänner!
Älsklingen har varit i Junsele på domarkurs!
I fredags vart de först begravning! Jobbigt, men de var en väldigt fin begravning! Finns för dig gumman<3
Sen blev de stan en sväng med Ssteph och senare så vart de stallet och jobbade åt Soffan. Sedan så vart de donken med Faller. Sen drog vi till Friberg och kollade på skräckfilm...
Lördagen bestod av jobb och sedan häst efter det så vart de grillkväll med US och barnen(: Sedan en mysig kväll nere på Ullsäter med vännerna. Och ytterligare en filmkväll fast hos Sebbe denna gång!
     
 
Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt, duschat Utina och ätit gräs.
Och nyss så var älskade Älsklingen förbi och sa hej(:<3<3<3
Nu ska jag nog göra lite nytta och sedan kanske kolla på film!

Ha de bäst! /Amanda

Jag älskar min G<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0