Norway!

Då var det klart årets vinnare av Eurovison song contest är Norge! kul kul på Norges nationaldag och allt!

Iaf så har de inte blivit mycket bloggande här inte...
Lite uppdatering!(:

Torsdag: Var jag in på kliniken med Utina, behandlad i kotlederna båda fram! Vila i 3 veckor och medicin så får vi se vad som händer! Var tänkt att jag skulle till skolan efteråt men de tog längre tid än väntat! Väl hemma så kom Älsklingen till mig(:<3  På kvällen blev det stallet med mor!

Fredag: Älsklingen place(: Massa mys på de<3  Mor fick agera hästvakt=P

Lördag: Jobbade som vanligt, gick ovanligt bra och det var jätte roligt!(: Var inte tänkt att jag skulle träffa Älsklingen idag, men Fredrik ringde och frågade om jag ville komma till Krusänga och de var väl klart jag ville så han plockade upp mig! Och jag fick träffa min Älskling<3 Blev Eurovision song contest och lite mys och prat!
 
Iaf så ska jag inta sängen nu och sova länge i morn=P haha Sen i morn blire stallet och sjuklingen!
Nu hoppas vi på FHB(:

Ha de bäst ALLA glada!

Sov gott!

Pussss/Amanda

Älskar min G<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0