Valborgsmässoafton!

Första dagen jag var feberfri när jag vaknade, jag knallade mig iväg till skolan och skrev matteprov. De gick väl hyffsat!
Efter skolan så följde Älsklingen med hem... åt god mat och tittade på tv... vid 21.30 typ kom Steph och Walle i den blå audin och hämtade oss=P Åkte upp på köpmanberget och tittade på kasan! Mys(: När vi kom hem var de dags för pillerknarkning för min del, sen vart de lite film! Somnade väl runt 2! Vaknade första gången vid 07.09 andra gången vid 08.05 och tredje gången vid 9 lr 10 men vi låg och drog oss till 12! Mys(:<3
Vid 15.40 drog älsklingen till näsviken för att dömma fotboll så nu är jag ensam:( Saknar honom redan=P
Nu ska jag kolla febern igen den hade tagit fart upp mot 38 i morse igen:(
Ikväll blire Steph för hela slanten!=p kul kul!

Nu ska jag dra!
Pussssss<3

Älskar min G<3


Kommentarer
Postat av: Gustav "Älsklingen" NIlsson

Tack för en underbar helg Älskling<3

2009-05-03 @ 22:35:32
URL: http://haringenblogg.krusänga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0